Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 05:40:57
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1098939
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1098939 : ZP-06,07/25-USL/05,06 Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Aleksandra Pancer
    • Organizacja
      Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-25 10:24:00
    • Składania
      2025-05-12 23:59:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-13 11:00:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    SWZ (ZP-06,07_25-USL_05,06).pdf pdf 748.64
    2025-04-25 10:24:00
    Postępowanie
    Załączniki do SWZ (ZP-06,07_25-USL_05,06).docx docx 132.92
    2025-04-25 10:24:00
    Postępowanie
    Ogłoszenie o zamówieniu 2025_BZP 0020556401.pdf pdf 283.33
    2025-04-25 10:24:00
    Postępowanie
    Wyjaśnienia nr 1 do treści SWZ (ZP-06,07_25-USL_05,06).pdf pdf 193.24
    2025-05-02 09:40:20
    Publiczna wiadomość
    Zmiana treści SWZ nr 1 (ZP-06,07_25-USL_05,06).pdf pdf 152.25
    2025-05-02 09:43:40
    Publiczna wiadomość
    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2025_BZP 00214199_01.pdf pdf 37.72
    2025-05-02 10:00:32
    Publiczna wiadomość
    wyjaśnienia nr 2 do treści SWZ.pdf pdf 157.14
    2025-05-05 15:26:00
    Publiczna wiadomość
    wyjaśnienia nr 3 do treści SWZ.pdf pdf 165.6
    2025-05-08 15:18:39
    Publiczna wiadomość
    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 153.44
    2025-05-12 23:59:00
    Publiczna wiadomość
    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 153.44
    2025-05-12 23:59:00
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-12 23:59:00
    Komunikat Zamawiającego
    ZP.261.93.2025.AP
    INFORMACJA O KWOCIE NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
    dotycząca postępowania

    Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
    sygnatura postępowania: ZP-06,07/25-USL/05,06

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00205564/01 z dnia 25.04.2025 r.

    Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 4 p.z.p., Zamawiający informuje, że kwota przewidziana na sfinansowanie danego postępowania wynosi: 208 300,00 zł brutto, w tym:
    22 960,00 zł (Część I zamówienia),
    30 050,00 zł (Część II zamówienia),
    23 900,00 zł (Część III zamówienia),
    38 160,00 zł (Część IV zamówienia),
    45 575,00 zł (Część V zamówienia),
    37 760,00 zł (Część VI zamówienia),
    9 895,00 zł (Część VII zamówienia).


    Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na usługi szkoleniowe w zakresie zagadnień ustrojowych WE, projektów.

    Załączniki

    • Informacja o kwocie [...].pdf
    • Informacja o kwocie [...].pdf
    2025-05-08 15:18:39
    Aleksandra Pancer WYJAŚNIENIA NR 3 DO SWZ
    dotyczące postępowania na „Usługę organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”
    (sygn. ZP-06,07/25-USL/05,06)
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00205564 z dnia 25.04.2025 r.
    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA 2025/BZP 00214199 z dnia 02.05.2025 r.
    Podstawę prawną do zapytań i obowiązku udzielania odpowiedzi ustanawia art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm). W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią.
    Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:
    Pytanie 9
    Dotyczy wyjaśnienia z 5.05.2025 r.
    Proszę o modyfikację zamówienia aby zwolnić Wykonawców z tego ryzyka.
    Wykonawca nie jest wróżką i nie może pokrywać kosztu cateringu za osoby które nie przyszły na szkolenie.
    Zmuszacie Państwo nas abyśmy opłacili drogi catering a na szkolenie ktoś może nie przyjść.
    Proszę zauważyć że w tym momencie nie da się rzetelnie wycenić usługi.
    Poziomy minimalna liczba a maksymalna liczba są bardzo różne.
    Dla kilku części minimum to 15 a maksimum to aż 40.
    W innych częściach minimum to 20 a maksimum to aż 79.
    W innych częściach minimum to 17 a maksimum to aż 64.
    Proszę zauważyć, że w tym momencie Zamawiający popełnia błąd o którym mowa w podręczniku MFiPR
    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Zamówienia udzielane w ramach projektów Podręcznik beneficjenta i wnioskodawcy programów polityki spójności 2021-2027
    strona 21: Pamiętaj, że niejednoznaczność lub niezrozumiałość opisu przedmiotu zamówienia może ograniczać zainteresowanie ofertą lub mieć wpływ na cenę złożonych ofert, tj. powodować jej nieuzasadnione zawyżenie lub zaniżenie.
    strona 23: "Przykładowe błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia: stosowanie nieprecyzyjnych lub niejednoznacznych zwrotów przy opisywaniu przedmiotu zamówienia, np. opisywanie wielkości zamówienia za pomocą pojęcia „od – do” przy bardzo istotnym zróżnicowaniu wielkości (grupy szkoleniowe rekrutowane przez beneficjenta
    od 10 do 50 osób, przy założeniu określenia przez wykonawcę ceny jednostkowej za osobę)."
    Ponadto OPZ jest w tym momencie odstraszający - patrz taryfikator zamówień publicznych w wytycznych dot. korygowania nieprawidłowości.
    Przerzucacie Państwo zbyt duży koszt na wykonawców, jednocześnie oczekując cateringu którego firmy cateringowe nie chcą wyceniać.
    Cytuję:
    "niezłe wymagania ma ten urząd. Dziwne, że nie napisali o konferansjerze i orkiestrze do lunchu."
    "No ja nie wiem po co 300 gramów ciasta czy 150 ciastek? Chyba dla urzędu na później. Po co obsługa kelnerska do cateringu na raptem 15 osób? To znacząco podnosi koszt całej kalkulacji.".
    Powyższe opinie dobitnie świadczą o błędach w konstrukcji zamówienia publicznego, którego celem jest szkolenie a nie wyżywienie.
    Celem jest szkolenie, a teraz catering jako dominujący składnik wyceny.
    W związku z powyższym wnoszę o modyfikacje SWZ:
    a) zmianę sposobu rozliczania na osoby zgłoszone przez Zamawiającego Wykonawcy 2 dni robocze przed terminem szkolenia zamiast faktycznie przeszkolonych
    b) zmniejszenie różnić w poziomach minimum maksimum liczby uczestników
    c) modyfikację OPZ z zakresu cateringu tj. zmniejszenie gramatur które kwestionują firmy cateringowe i usunięcie cenotwórczych składników: soki w butelkach, usunięcie kelnera, zmniejszenie gramatur

    Odpowiedź 9
    Zamawiający wyjaśnia, że zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Opis jednoznaczny to opis precyzyjnie określony, niebudzący wątpliwości, uwzględniający wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Biorąc pod uwagę, że Zamawiający na tym etapie postępowania nie jest w stanie określić konkretnej liczby osób korzystających ze szkoleń wskazał minimalną i maksymalną liczbę uczestników każdego szkolenia oraz, iż wskazał że będzie na bieżąco informował o liczbie uczestników i zmianach na liście Wykonawcę, i najpóźniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia, prześle zaktualizowaną listę, opis jest jednoznaczny i zrozumiały. Zamawiający planuje udzielić zamówienia dla maksymalnej liczby osób, natomiast wskazując na okoliczność braku możliwości określenia konkretnej liczby uczestników na tym etapie postępowania wskazuje minimalną liczbę zapewniającą realizację usługi. Z doświadczenia w realizacji takich samych usług przez Zamawiającego wynika, że rozbieżność we wskazanym minimalnym i maksymalnym zakresie liczby osób objętych szkoleniami nie może być porównywalna z rozbieżnościami w liczbie osób, o której Zamawiający poinformuje najpóźniej 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia, a liczbą osób faktycznie przeszkolonych (było to maksymalnie 5 osób). W opinii Zamawiającego przedmiotowa niekoherencja nie stanowi czynnika odstraszającego Wykonawców. Zakres usługi cateringowej określa uzasadnione potrzeby Zamawiającego, a gramatura i ilość zostały wskazane, ponieważ wartości te stanowią czynnik cenotwórczy, a więc również w celu zapobieżenia ewentualnym wątpliwościom za jaką ilość np. ciasta lub ciastek Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić.
    Ponadto wymaganie soków w szklanych butelkach realizuje obowiązek ochrony środowiska - wymagając towarów, w tym przypadku soku w szklanych butelkach, których oddziaływanie na środowisko w trakcie ich cyklu życia jest mniejsze w porównaniu do towarów, usług i robót budowlanych o identycznym przeznaczeniu, jakie zostałyby zamówione w innym przypadku. Zamawiający, jako uczestnik rynku zamówień publicznych, przy wydatkowaniu środków publicznych zobowiązany jest przede wszystkim do działania zgodnie z szeroko rozumianym interesem publicznym. Chodzi zatem nie tylko o udzielanie zamówień, których rolą jest umożliwienie mu bieżącej działalności i realizacji wyznaczonych prawem zadań, ale i o takie dysponowanie powierzonymi środkami, które będzie pozytywnie wpływać na gospodarkę, sytuację społeczną oraz środowisko naturalne. Z uwagi na powyższe Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

    Załączniki

    • wyjaśnienia nr 3 do [...].pdf
    2025-05-05 15:26:00
    Aleksandra Pancer WYJAŚNIENIA NR 2 DO SWZ
    dotyczące postępowania na „Usługę organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”
    (sygn. ZP-06,07/25-USL/05,06)

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00205564 z dnia 25.04.2025 r.
    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA 2025/BZP 00214199 z dnia 02.05.2025 r.


    Podstawę prawną do zapytań i obowiązku udzielania odpowiedzi ustanawia art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm). W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią.

    Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:

    Pytanie 8
    Proszę o większą precyzję w dokumentach i wyjaśnieniach.
    Zamawiający wskazuje "a więc płatność odnosi się do liczby zrekrutowanych uczestników, którzy nie zgłosili rezygnacji z udziału w szkoleniu" a w innych zdaniach pisze "ilości faktycznie przeszkolonych osób". Co jest wiążące? Co z płatnością za osobę zgłoszoną, zapisaną a która nie podpisała się na liście a był dla niej zamówiony catering?
    Catering jest cenotwórczym składnikiem nie może być sytuacji że wykonawca zapłaci za catering który przyjechał a zamawiający nie zapłaci za uczestnika który nie przyszedł nie podpisał się na liście a był na liście obecności zrekrutowany. Prosze o jednoznaczne wyrwźne stanowisko co gdy catering był zamówiony a osoba nie przyszła na szkolenie a wykonawca oplacił catering!

    Odpowiedź 8
    Zamawiający wyjaśnia i doprecyzowuje, że catering musi być dostosowany do liczby uczestników danego szkolenia, a wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie
    z rzeczywiście wykonanych usług, tj. z ilości faktycznie przeszkolonych osób. Po stronie Wykonawcy leży ryzyko związane z ilością osób rezygnujących ze szkolenia. Zamawiający wskazał minimalną oraz maksymalną liczbę uczestników oraz będzie na bieżąco informował o liczbie uczestników i zmianach na liście Wykonawcę, i najpóźniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia, prześle zaktualizowaną listę.
    Zgodnie z modyfikacją nr 1 do SWZ z dnia 29.04.2025 r. ust. 22 lit. a) Części II SWZ uzyskał brzmienie: a) przygotowanie list obecności oraz weryfikacja potrzeb uczestników i przekazywanie informacji o szczegółach szkolenia (np. link do szkolenia on-line) na podstawie zgłoszeń przekazanych przez Zamawiającego.

    Załączniki

    • wyjaśnienia nr 2 do [...].pdf
    2025-05-02 10:00:32
    Agnieszka Szczepańska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

    Załączniki

    • Ogłoszenie o zmianie [...].pdf
    2025-05-02 09:43:40
    Agnieszka Szczepańska MODYFIKACJA nr 1 SWZ
    „Usługę organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”
    (sygn. ZP-06,07/25-USL/05,06)

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00205564 z dnia 25.04.2025 r.
    Na podstawie art. 286 p.z.p. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SWZ:

    Ust. 22 lit. a) Części II SWZ uzyskuje brzmienie:
    a) przygotowanie list obecności oraz weryfikacja potrzeb uczestników i przekazywanie informacji o szczegółach szkolenia (np. link do szkolenia on-line) na podstawie zgłoszeń przekazanych przez Zamawiającego.

    Ust. 23 Części II SWZ uzyskuje brzmienie:
    „W zakresie Części V-VII Zamawiający będzie na bieżąco informował o liczbie uczestników i zmianach na liście Wykonawcę i najpóźniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia prześle zaktualizowaną listę.”

    W ust. 10 Części II SWZ wykreśla się zdanie:
    „Jednocześnie Wykonawca uniemożliwi włączenie przez uczestników każdego szkolenia online kamery internetowej”

    Ust. 10 pkt. 2 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
    „Termin składania ofert upływa 12.05.2025 r. do godz. 23:59”

    Ust. 10 pkt. 6 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
    „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert - następnego dnia po dniu w którym upłynął termin składania ofert tj. w dniu 13.05.2025 r., godz. 11:00.”

    Ust. 11 pkt. 1 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
    „Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień w którym upływa termin składania ofert. Termin związania ofertą upływa w dniu 10.06.2025 r.”

    Załączniki

    • Zmiana treści SWZ nr [...].pdf
    2025-05-02 09:40:20
    Agnieszka Szczepańska WYJAŚNIENIA DO SWZ
    dotyczące postępowania na „Usługę organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”
    (sygn. ZP-06,07/25-USL/05,06)

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00205564 z dnia 25.04.2025 r.

    Podstawę prawną do zapytań i obowiązku udzielania odpowiedzi ustanawia art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm). W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią.

    Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:

    Pytanie 1
    Czy notesy/długopisy muszą być ologowane, grawerowane profesjonalnie w drukarni logotypami czy też nie muszą?

    Odpowiedź 1
    Zamawiający wyjaśnia, że nie wymaga, aby notesy i długopisy posiadały oznakowanie.

    Pytanie 2
    Proszę o przykładowe zdjęcie notesu/długopisu.



    Odpowiedź 2
    Zamawiający wyjaśnia, że notesy i długopisy mają być zgodne z opisem słownym w dokumentach zamówienia. Zamawiający nie dysponuje przykładowymi zdjęciami.

    Pytanie 3
    Co w przypadku gdy na szkolenie będzie zgłoszone mniej niż 40 osób, wtedy też wykonawca ma dostarczyć po 40 sztuk na każde szkolenie stacjonarne?

    Odpowiedź 3
    Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z ust. 13 SOPZ Wykonawca dostarczy
    40 sztuk notesów na każde szkolenie stacjonarne i 40 sztuk długopisów na każde szkolenie stacjonarne – dotyczy części I-IV przedmiotowego zamówienia.

    Pytanie 4
    Jaka jest minimalna liczba osób za którą Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dane szkolenie?

    Odpowiedź 4
    Zamawiający wyjaśnia, że wskazał minimalną liczbę uczestników każdego szkolenia w ust. 1 SOPZ, tj.:
    Część I zamówienia (…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 15 osób.
    Część II zamówienia (…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 15 osób.
    Część III zamówienia (…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 15 osób.
    Część IV zamówienia(…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 15 osób.
    Część V zamówienia (…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 20 osób.
    Część VI zamówienia (…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 17 osób.
    Część VII zamówienia (…) Minimalna liczba uczestników każdego szkolenia 9 osób.

    Pytanie 5
    Co w przypadku gdy osoba nie przyjdzie na szkolenie a zamówiono dla niej catering? Za jakie osoby ma płacone Wykonawca?
    Odpowiedź 5
    Zamawiający wyjaśnia, że Catering musi być dostosowany do liczby uczestników danego szkolenia.
    W zakresie Części I - IV do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in. przeprowadzenie rekrutacji na szkolenia, w tym zebranie zgłoszeń mailowych od kandydatów, a więc płatność odnosi się do liczby zrekrutowanych uczestników, którzy nie zgłosili rezygnacji z udziału w szkoleniu.
    W zakresie Części V-VII Zamawiający będzie na bieżąco informował o liczbie uczestników i zmianach na liście Wykonawcę i najpóźniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia prześle zaktualizowaną listę.
    Maksymalna oraz minimalna liczba uczestników każdego szkolenia została wskazana w dokumentach zamówienia.

    Pytanie 6
    Ile dni przed szkolenie wykonawca otrzyma listę osób zgłoszonych? czy od tej liczby Wykonawca będzie miał płacone wynagrodzenie?

    Odpowiedź 6
    Zamawiający wyjaśnia, że w zakresie Części I-IV to Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia rekrutacji uczestników szkolenia. Zgodnie z ust. 12 cz. I SWZ Wykonawca zobowiązany jest wskazać ryczałtową cenę jednostkową za przeszkolenie 1 osoby. Wynagrodzenie ostateczne Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywiście wykonanych usług, a więc z ilości rzeczywiście przeszkolonych osób. W zakresie Części V-VII Zamawiający będzie na bieżąco informował o liczbie uczestników i zmianach na liście Wykonawcę i najpóźniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia prześle zaktualizowaną listę.
    Zamawiający wskazał minimalną oraz maksymalną liczbę uczestników.

    Pytanie 7
    Na ile osób ma być każdorazowo zamówiony catering (osoby zgłoszone?), kiedy tą liczbę otrzyma wykonawca i czy ta liczba jest równa późniejszemu wynagrodzeniu wykonawcy?

    Odpowiedź 7
    Zamawiający wyjaśnia, że catering musi być dostosowany do liczby uczestników danego szkolenia, a wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywiście wykonanych usług, tj. z ilości faktycznie przeszkolonych osób.

    Załączniki

    • Wyjaśnienia nr 1 do [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    356
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć