Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 01:36:22
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1109451
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1109451 : Zakup roślin na teren miasta

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Julianna Borkowska
    • Organizacja
      Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-13 16:01:00
    • Składania
      2025-05-19 14:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Nowy Dwór Mazowiecki 13-05-2025 r.

     

    ZAPYTANIE OFERTOWE

    na wykonanie zadania

    „Zakup roślin na teren miasta”

     

    Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

    I.       Nazwa i adres zamawiającego

    Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

    z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,

    NIP 531 10 00 938

    II.    Tryb postępowania

    Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych

    III.  Przedmiot zamówienia

    1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Zakup roślin na teren miasta”

    2.    Opis przedmiotu zamówienia:

    Zamówienie obejmuje zakup roślin w ramach zadania „Zakup roślin na teren miasta”

     

    Przedmiotem zamówienia jest zakup roślin w ramach zdania „Zakup roślin na teren miasta”

    1. Pelargonia czerwona rabatowa sztuk 150 rozmiar doniczki P11
    2. Koleus mix sztuk 110 rozmiar doniczki P11
    3. Dichondra srebrzysta sztuk 70
    4. Rośliny warzywne: kabaczek 20, pomidor 20 sztuk rozmiar doniczki P11
    5. Rośliny warzywne: seler 30 sztuk rozmiar doniczki P11
    6. Majeranek 15 sztuk rozmiar doniczki P11
    7. Truskawka 30 sztuk rozmiar doniczki P11
    8. Poziomka 30 sztuk rozmiar doniczki P11
    9. Trzmielina Emerald & Gold50 sztuk rozmiar doniczki C2

       

      Materiał  roślinny  powinien  pochodzić  z licencjonowanej szkółki. Przed realizacja zmówienia Zamawiający musi zaakceptować zestawienie kolorystyczne roślin poprzez materiał zdjęciowy. Możliwa jest zmian odmian roślin po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

      1. Lokalizacja przedmiotu zamówienia:

      Rośliny należy dostarczyć na teren Miejskiego Zakładu Oczyszczania na ul. Przytorowej 7

      2.    Kontrola jakości usługi

      Kontrola jakości usługi będzie prowadzona na bieżąco przez osobę wskazaną przez Zamawiającego w umowie.

       

      3.   Obowiązki wykonawcy

      −   Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność
      z zakresem zamówienia i zawartą umową.

      −   Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania wyżej określonych robót i powinny przejść szkolenie bhp w zakresie obejmującym tego typu roboty.

      −   Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usługi.

      −    

       

      4.    Termin realizacji

      Przewiduje się następujące terminy realizacji robót do 23.06.2025 r:

       

      Uwaga

      Zaleca się aby potencjalny Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się
      z warunkami terenowymi realizacji przedsięwzięcia.
      W przypadkach uzasadnionych będziemy naliczać kary umowne.

      IV.  Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

      1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

      2.    W postępowaniu          oświadczenia,          wnioski,        zawiadomienia         oraz    informacje     Zamawiający  i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 130 000 złotych. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.

      3.    Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów. 

      4.    Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

      5.    Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.

      6.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .

      VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert

      1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

      2.    Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 złotych, do dnia 19.05.2025 roku, do godz. 14.00.

      3.    Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

      4.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

      5.    Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

      6.    Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną  za pośrednictwem Platformy zakupowej.

      VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty

      1.    Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.

      Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:

      Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt

      gdzie:

      C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena

      Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert

      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

      2.    Ceną oferty będzie wynikała z  zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

      3.    Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

      4.    Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).

      5.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

      VIII. Informacje dodatkowe

      1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

      1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania;

      2)   unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

      2.    Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.

      3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:

      1)   Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

       

       

         Z-ca Burmistrz

                                                                                                                                                       Bartosz Rogiński

      Załączniki do postępowania
      Pobierz wszystkie załączniki

      Nazwa
      Rozszerzenie
      Rozmiar (kB)
      Data publikacji
      Źródło
      Pobierz
      zapytanie_ofertoweRosliny.docx docx 39.76
      2025-05-13 16:01:00
      Postępowanie
      FormularzOferty.docx docx 21.17
      2025-05-13 16:01:00
      Postępowanie
      FormularzOferty.docx docx 21.17
      2025-05-13 16:01:18
      Przedmiot zamówienia

      Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

      Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

      Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

      Import Oferty

      Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

      1. Pobierz szablon postępowania
      2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
      3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

      Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

      Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
      / Jm
      Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
      Plik
      1 Zakup roślin na teren miasta Zakup roślin na teren miasta

      FormularzOferty.docx

      1 szt. - 0

      Załączniki

      Instrukcja pakowania i podziału plików

      Kursy walut NBP
      PLN: 1 PLN EUR: 4.2525 PLN

      Kryteria i warunki formalne

      Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
      1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
      0,00 PLN brutto
      0

      Załączniki

      Instrukcja pakowania i podziału plików

      2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

      Załączniki

      Instrukcja pakowania i podziału plików

      3 Termin realizacji - Do 23.06.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

      Załączniki

      Instrukcja pakowania i podziału plików

      4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

      Załączniki

      Instrukcja pakowania i podziału plików

      0

      Załączniki

      Instrukcja pakowania i podziału plików

      Pobierz dane

      Uwaga

      UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

      Liczba odsłon strony:
      24

      Uwaga!

      Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
      Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
      Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
      Nie

      Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


      0

      Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

      Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

      proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

      Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

      Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

      Wiadomość nie zostanie wyslana

      Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

      Załączniki

      OpenNexus Brand
      • Strona główna
      • Regulamin
      • Polityka prywatności
      • Instrukcje
      • FAQ
      • Kontakt

      Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

      Akceptuje Odrzuć